۷ آبان ۱۴۰۰، ۸:۲۰

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد؛

تأمین اعتبار ۲۰۰ میلیاردی تالار مرکزی سنندج در سفر رئیس جمهور

تأمین اعتبار ۲۰۰ میلیاردی تالار مرکزی سنندج در سفر رئیس جمهور

سنندج- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در جریان سفر هیأت دولت به کردستان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه تالار مرکزی سنندج تصویب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اسماعیلی شامگاه پنجشنبه در جریان سفر یک روزه خود به کردستان از پروژه تالار مرکزی سنندج بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودهای پیش روی این پروژه قرار گرفت.

وی در این بازدید افزود: اولویت قراردادن پروژه‌های شاخص و زیربنایی در حوزه فرهنگ و هنر از برنامه‌های ما در چهار سال پیش رو است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: پروژه تالار مرکزی سنندج یکی از پروژه‌های زیرساختی در حوزه فرهنگ و هنر کردستان و حتی غرب کشور محسوب می‌شود لذا اعتبار ویژه ای برای اتمام آن اختصاص خواهیم داد.

وی افزود: با توجه به اظهارات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان برای تکمیل این پروژه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که اعتبار مورد نیاز این پروژه در سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان کردستان مصوب خواهد شد.

عبید رستمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نیز در جریان این بازدید اعلام کرد: در حال حاضر این طرح ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای اتمام آن به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی افزود: عملیات ساخت این تالار از سال ۸۲ شروع شده و حدود دو دهه است که مردم سنندج چشم انتظار تکمیل این پروژه زیربنایی هستند.

کد خبر 5338404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha